Help, ik zit in nood. Dit was de reden voor Rinske om contact op te nemen met FYGO. Ze kreeg via andere uitzendbureaus geen geschikte kandidaten aangeboden en moest binnen een paar dagen een fysiotherapeut hebben.
Ik was compleet verrast. Vrijdagochtend nam ik contact op met de accountmanager van FYGO, Seline, en rond de middag kreeg ik de eerste fysiotherapeut al aangeboden. In de avond kwam er nog een kandidaat bij, dus binnen een dag had ik de keuze tussen 2 kandidaten. Zaterdagochtend zijn ze op gesprek gekomen en dinsdag is één van de twee fysiotherapeuten gestart bij onze praktijk.
Een ongelooflijk pluspunt van FYGO was dus de snelheid. Zoals ik net al heb benoemd is de vacature binnen een dag vervuld, terwijl ik een ander uitzendbureau al een week de tijd had gegeven.
Zelf hebben we geen moeite gestopt in het zoeken naar een nieuwe medewerker via de site van het KNGF. Het was in eerste instantie de bedoeling dat de kandidaat op maandag zou starten. Uiteindelijk werd dit dinsdag. Er waren namelijk 2 kandidaten en de klik met de eerste kandidaat was zo overtuigend, dat de keuze uiteindelijk op hem is gevallen, ook al kon hij pas dinsdag starten. Mijn gevoel gaf aan dat hij het beste bij ons in het team kon passen.
In het verleden hadden we nog nooit met FYGO samengewerkt, maar dit is gelukkig goed bevallen. Bij FYGO werd de zoektocht gelijk in gang gezet. We hebben nu namelijk een enthousiaste fysiotherapeut rondlopen die perfect in het team past en de belofte van FYGO waarmaakt.
Qua communicatie heb ik geen verbeteringen. Helemaal goed dus... In alle haast had Seline mijn telefoonnummer onder de voornaam opgeslagen en kon ze hem dus niet zo snel terugvinden. Maar goed, het ging allemaal zo verschrikkelijk snel, dus dat kon ik me voorstellen.
Het allerleukste vond ik dat we op maandag ook nog een FYGO taartje bezorgd kregen. Dat vond ik echt helemaal geweldig en had ik echt nog nooit meegemaakt. Wat ik ook heel leuk vond is dat er foto’s van het team zichtbaar zijn op de website. Hierdoor weet je gelijk met wie je aan het praten bent.
Ik ben ontzettend tevreden over hoe het gelopen is. De tweede factuur is inmiddels binnen en ook dat is helemaal helder. Ik hoop nog heel lang van deze kandidaat gebruik te maken en wil FYGO bedanken voor deze goede kandidaat en de prettige samenwerking.
Is jouw praktijk ook op zoek naar een geschikte kandidaat? Neem dan eens contact op om jouw mogelijkheden te bespreken.